Branża reklamy nie pozostała obojętna na dynamicznie rozwijającą się technologię LED. Energooszczędne i efektowne oświetlenie jest chętnie wykorzystywane jako wizualny nośnik informacji oraz promocji. Przykuwa uwagę odbiorców, a przy tym wyróżnia się znakomitą trwałością i odpornością na czynniki zewnętrzne. W przeciwieństwie do standardowych żarówek stanowi mniejsze obciążenie dla środowiska. Co zrobić, aby kasetony i banery podświetlane nie ginęły wśród rozświetlonych miejskich ulic? Sprawdź!
Formę kasetonów, liter 3D czy neonów należy dostosować do charakteru komunikatu – logo, prosty przekaz informacyjny lub chwytliwe hasło. Istotna jest także przestrzeń, w której ma oddziaływać reklama świetlna LED oraz potrzeby i preferencje potencjalnych odbiorców. Tylko starannie zaplanowana strategia marketingowa stanie się efektywnym sposobem promocji, przyciągającym nowych klientów.
Popularność reklamy świetnej bazującej na technologii LED wynika z jej uniwersalności. Pozostaje widoczna zarówno w słoneczny dzień, jak i pochmurną noc. Nie są jej straszne wiatr, zmiany temperatury, promienie słoneczne czy deszcz. Wyróżnia markę na tle konkurencji – jest fantastyczną inwestycją w wizerunek. Wpisuje się w miejski klimat, a przy tym zachwyca solidnym wykonaniem, szeroką gamą kolorów i kształtów oraz wytrzymałością na codzienną eksploatację. Odbiorcy reagują na świetlne bodźce, podążając za przekazem.