Dobra reklama to taka, która przyciąga uwagę klientów, prowokuje do skorzystania z oferty, a finalnie przyczynia się do wyższych zysków. Przedsiębiorcy dwoją się i troją, aby wdrożyć efektywne strategie marketingowe. Doskonałym wsparciem działań promocyjnych są litery przestrzenne, które można umieścić zarówno na elewacjach, jak i wewnątrz budynków. To znakomita alternatywa dla tradycyjnych szyldów, które powoli odchodzą w zapomnienie.
Trójwymiarowe litery przestrzenne należą do popularnych konstrukcji reklamowych, które pomagają zbudować pozytywny wizerunek marki oraz dotrzeć z ofertą do możliwie najszerszego grona potencjalnych klientów. Zachwycają swoją estetyczną formą oraz szerokim spektrum zastosowań. Doskonale sprawdzą się nie tylko do promowania firmy, ale także tworzenia elementów oznakowania informacyjnego. Bryły 3D mogą być wykonane z różnych materiałów, takich jak: PVC, styrodur, pleksi czy dibond. Zwykle montuje się je na frontowych elewacjach biura, sklepu czy restauracji, choć równie dobrze prezentują się wewnątrz budynku.
Ze względu na swoją nietuzinkową formę oraz efektowne podświetlenie LED z łatwością zwracają uwagę odbiorców. Głównym zadaniem liter przestrzennych jest informowanie konsumentów o siedzibie firmy oraz skłonienie ich do skorzystania z oferty. Tego typu konstrukcje powinny być przede wszystkim trwałe i odporne na czynniki zewnętrzne, zwłaszcza niekorzystne warunki pogodowe czy uszkodzenia mechaniczne.
Litery przestrzenne wykorzystywane są do tworzenia unikalnych i rozpoznawalnych symboli marki lub różnego rodzaju projektów. Mają wywołać określone uczucia lub atmosferę, aby przyciągnąć klientów. Mogą przedstawiać logo firmy lub jej nazwę. Znajdują zastosowanie w niemal każdej branży, a w szczególności: gastronomicznej, odzieżowej, spożywczej, meblowej i wielu innych. Litery 3D kreują niepowtarzalny efekt – występują w wielu różnych kształtach i stylach, np. retro. Obecność ledowego podświetlenia sprawia, że konstrukcja jest doskonale widoczna nawet po zmroku.