Kasetony z grafiką 3D
Szyld a reklama – jakie są różnice
14 lutego 2023
Litery przestrzenne - Autopartner
Litery przestrzenne – czym są i jakie jest ich zastosowanie
12 kwietnia 2023
Pokaż wszystko

Kasetony – jakie są rodzaje

Jak skutecznie wypromować firmę? Sekret tkwi w efektownej reklamie! A tutaj masz duże pole do popisu. Choć marketing internetowy to podstawa współczesnego biznesu, tradycyjne sposoby pozyskiwania nowych klientów wciąż mają się dobrze. Wystarczy wspomnieć o kasetonach. Co je wyróżnia? Trwałość, stabilność i odporność na czynniki zewnętrzne. Co więcej, zachwycają nietuzinkową estetyką, która jak magnes przyciąga uwagę konsumentów. Dostępne są w wielu różnych kształtach, kolorach i formatach.

Rodzaje kasetonów reklamowych

Zewnętrzne i wewnętrzne

Te oryginalne nośniki reklamowe mogą być umieszczane zarówno na fasadach i elewacjach budynków, jak i w pomieszczeniach biurowych. Docenią je nie tylko prężnie rozwijające się korporacje, ale także mniejsze przedsiębiorstwa działające na lokalnym rynku. Zdobią ściany recepcji, holu, restauracji czy kawiarni. Pełnią także funkcję ozdobną w centrach handlowych. Mogą prezentować ciekawą grafikę, logo lub nazwę firmy czy chwytliwy slogan. Ich design powinien współgrać z wystrojem wnętrza.

Jednostronne i dwustronne

Jak sama nazwa wskazuje, różnica dotyczy sposobu nanoszenia nadruku – z jednej lub obu stron. Z powodzeniem można je zamontować bezpośrednio na ścianach, choć zazwyczaj pełnią funkcję promocyjną na zewnątrz lokalu czy biura. W przypadku kasetonów dwustronnych niezbędne jest użycie specjalnych haków lub wysięgników.

Kasetony z dibondu

Jest to jeden z najlepszych materiałów reklamowych. Dibond cechuje się ponadprzeciętną wytrzymałością na czynniki zewnętrzne, zwłaszcza zmienne warunki pogodowe. Powierzchnia nie blaknie wraz z upływem czasu, lecz na długo zachowuje nienaganne walory wizualne. Tego typu kasetony dostępne są w formie jedno- i dwustronnej.

Nie można również zapomnieć o kasetonach reklamowych o profilu aluminiowym. Gwarantują znakomitą odporność na korozję, a przy tym są plastyczne i niedrogie. Występują w wielu różnych rozmiarach, a nawet mogą zostać wyposażone w efektowne podświetlenie LED. Dzięki temu reklama pozostaje widoczna nawet po zmroku.