Szyldy reklamowe
Identyfikacja wizualna stanowi ważny element strategii marketingowej, a integralną częścią tego obszaru jest zagwarantowanie odpowiedniego oznakowania przedsiębiorstwa. W tym celu warto sięgnąć po szyldy reklamowe i tabliczki informacyjne, które umożliwiają rozpoznanie firmy z daleka. Konstrukcje mogą być wykonane ze spienionego bądź twardego PCV, a także takich materiałów jak D-bond czy pleksi. Możliwe jest przygotowanie produktów w konkretnej kolorystyce (nawiązującej do barw firmowych) oraz zawierającej logotyp przedsiębiorstwa.
Gdzie można zastosować szyld reklamowy?
Wszędzie! Obecne rozwiązania technologiczne oraz możliwości projektowe sprawiają, że możemy wykonać produkt w wielu różnych wariantach. Oznacza to, że jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązanie odpowiadające potrzebom oraz preferencjom różnych przedsiębiorców. Do tej pory obsłużyliśmy wiele małych, średnich i dużych firm. Przygotowaliśmy szyldy reklamowe i tabliczki informacyjne na zewnątrz – do zamieszczenia na elewacji budynku, jak i dedykowane do wnętrz, np. biurowców. Produkty przez nas wykonywane można zastosować m.in. na budynkach firm, na ogrodzeniach, w galeriach handlowych, w nowoczesnych obiektach biurowych.
Zalety szyldów reklamowych
Jest to element identyfikacji wizualnej, który cieszy się rosnącą popularnością wśród przedsiębiorców z uwagi na liczne zalety, takie jak:
- możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji;
- widoczne oznakowanie siedziby przedsiębiorstwa;
- atrakcyjne wizualnie podkreślenie nazwy, a przez to jej utrwalenie w świadomości odbiorców;
- możliwość wprowadzenia dodatkowych elementów, służących do pokierowania zainteresowanych Klientów do wejścia do siedziby przedsiębiorstwa.
Zamówienie – projekt i realizacja
W naszej warszawskiej firmie działamy kompleksowo. W LD Print jesteśmy w stanie zaprojektować dowolny szyld reklamowy bądź tabliczkę informacyjną, a po uzyskaniu akceptacji chętnie podejmiemy się realizacji przy użyciu stosowanych technik. Możemy zapewnić także odpowiednie podświetlenie przygotowanego produktu.